javascript:void(0) SearchReadShare: Αυτοσχέδιο εργαστήρι για καλοκαιρινές... πινελιές!

17 Ιουλίου 2013

Αυτοσχέδιο εργαστήρι για καλοκαιρινές... πινελιές!

Αργώ αλλά δε λησμονώ...
Έχει μπει το καλοκαιράκι για τα καλά, οι ιδέες καλά κρατούν, όπως επίσης και οι κατασκευές μου! Καραβάκια με διάφορα υλικά, μετατροπές χρήσης παλιών επίπλων, χρώμα παντού, τα γυαλόξυλα παίρνουν την πρώτη θέση στις δημιουργίες μου και ο ...χορός της αστείρευτης φαντασίας μου καλά κρατεί.
Φέτος το καλοκαίρι το περνάω περισσότερο στο σπιτάκι της Σαντορίνης παρά στην Αθήνα και έτσι μου είναι λίγο δύσκολο να δημοσιεύω ό,τι φτιάχνω... Ας όψεται η vodafone με τη σύνδεσή της...
Για αυτό και η έλλειψη δημοσιεύσεών μου...
Όμως... τα φωτογραφίζω -όχι στη μνήμη μου...:)))))- και θα τα παρουσιάσω όταν επιστρέψω.

Καλό καλοκαίρι να περάσουμε και εις το επανιδείν!!!



Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια: