javascript:void(0) SearchReadShare: Στολίδια από τη φύση...

29 Νοεμβρίου 2012

Στολίδια από τη φύση...

Λίγο πριν τελειώσει το φετινό Φθινόπωρο, στάθηκα τυχερή και βρέθηκα για περίπατο στην Πάρνηθα και συνάμα έκανα και ένα μικρό ταξίδι στο Καρπενήσι. Τα μάτια μου χόρτασαν φθινοπωρινές εικόνες! Είχα ξεχάσει πόσο όμορφο και χρωματιστό μπορεί να γίνει ένα δάσος από πλατάνια και οξυές την περίοδο του Φθινοπώρου.
Οι αποχρώσεις στα φύλλα τους πάμπολλες... από το ανοιχτό χρώμα της σκουριάς στο σκούρο καφέ και από το πρασινοκίτρινο στο έντονο πορτοκαλί! Βουνοπλαγιές ολόκληρες, γεμάτες από χρυσοκίτρινες οξυές,
Έχω ξαναγράψει πως η αγαπημένη μου εποχή είναι η Άνοιξη, δηλαδή αυτή που με "ανεβάζει" ψυχολογικά, αλλά δεν μπορώ να μη θαυμάσω το μεγαλείο της φύσης την περίοδο του Φθινοπώρου... ειδικά στην επαρχία.
Και θέλοντας να "πάρω" λίγο Φθινόπωρο μαζί μου για να "μυρίσει" λίγο και το σπίτι μου, μάζεψα διάφορα φύλλα και δείτε τι έφτιαξα...  


 Μobilo φθινοπωρινής πανδαισίας χρωμάτων


Υλικά
Λίγες χαντρούλες
Φυσικό σχοινί λεπτό
Ένα κλαδάκι



Κεριά με μικρή δόση φθινωπορινής μελαγχολίας

Yλικά
Κερί σε ό,τι μέγεθος θέλετε
Κορδελίτσες ή φυσικό σχοινί
Χαντρούλες ή κουμπάκια διακοσμητικά


Χαίρομαι να διακοσμώ κεριά με τη δική μου φαντασία. Με ό,τι υλικά θα βρω και θα μου κάνει κλίκ... Διαλέγω συνήθως ανοιχτόχρωμα κεριά, και όταν μου έρθει η διάθεση... δημιουργώ...
Αν έχεις και συ τρέλα με τα κεριά και το φωτισμό τους εννοώ, τι πιο όμορφο να τα στολίσεις με τα χεράκια σου;


Το μόνο που έκανα στα φυλλαράκια, ήταν να αλοίψω λίγη κόλλα (ατλακόλ) για να μπορούν να διατηρήσουν λίγο την επιφάνειά τους επίπεδη και αφού στέγνωσαν, έβαλα -για καλό και για κακό- λίγη κόλλα πάνω στο κερί, στο σημείο που θα τοποθετούσα τα φύλλα.


Το μόνο που σκέφτομαι, είναι όταν θα τα ανάψω τα κεριά, να 'χω λίγο το νου μου μην αρπάξουν φωτιά τα φυλλαράκια. :)))))) Μέχρι τότε όμως, κάθε μέρα που περνά, τα βλέπω και θαυμάζω τα χρώματα της φύσης!





Καλημέρες πολλές και δημιουργικές!
Και μην ξεχνιόμαστε... έρχονται και οι γιορτές κι όλο και κάτι θα δημιουργήσουμε με τα χεράκια μας για να το χαρίσουμε σε αγαπημένα πρόσωπα!





Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου