javascript:void(0) SearchReadShare: Ποτήρια για... κακτάκια!

28 Μαΐου 2012

Ποτήρια για... κακτάκια!

Καιρό τώρα, θα το 'χετε συναντήσει κι εσείς, η Avin, κάνει δώρο κάτι όμορφα γυάλινα ποτήρια όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου, με την -πανάκριβη πλέον- βενζίνη! Και για να το "φάμε" καλύτερα, μας "γλυκαίνουν" με τα δωράκια τους. Όχι μόνο αυτή η εταιρεία, και πολλές άλλες κατά καιρούς.


Μόνο που, βλέποντάς τα, αυτά τα μικρά ποτηράκια, μου ήρθε απευθείας μια καλή ιδέα για να τα αξιοποιήσω, γιατί όπως καταλαβαίνετε, όπως όλοι μας, έχω τα ντουλάπια γεμάτα από κάθε λογής γυάλινα ποτήρια. Που να χωρέσουν και αυτά;

Καιρός, να πάρουν άλλη χρήση. Και κάθε φορά που θα παίρνω το δωράκι μου, θα μεγαλώνει και ο μικρός "κήπος" μου στο παράθυρο της κουζίνας.


Αγόρασα από το φυτώριο, κάτι μικρούλια κακτάκια, και λίγες πετρούλες διακοσμητικές και προχώρησα γρήγορα γρήγορα στην κατασκευή μου. Μμμμ τέλεια! Λες και ήταν προορισμένα για τα κακτάκια!


Δείτε, πόσο απλό είναι παρακάτω. Κέφι θέλει, και φαντασία! Τι λέτε κι εσείς;



Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου